În vederea completării dosarelor de definitivat- sesiunea 2025, unitățile de învățământ vor desemna un reprezentant care va depune, pentru toți candidații din unitatea respectivă, următoarele documente:

  • procesele-verbale pentru cele două inspecții de specialitate, cele 5 fișe de evaluare a activității didactice pentru fiecare inspecție, delegațiile inspectorului/metodistului și grila de evaluare a portofoliului, în copii, certificate ,,conform cu originalul” de către conducerea unității de învățământ în care s-au desfășurat inspecțiile;
  • adeverință privind nota obținută de candidat la evaluarea portofoliului, calificativul parțial aferent anului școlar în curs și vechimea de predare efectivă la catedră, ca personal didactic calificat, estimată la data finalizării stagiului, conform modelului solicitat.

Grafic de depunere: 2 iunie 2025, 10.00-15.00, ISJ Prahova, camera 12

                                          3 iunie 2025, 10.00-15.00, ISJ Prahova, camera 12

Notă:

  1. Validarea datelor de înscriere la examenul de definitivare în învățământ se va face de către fiecare candidat, după un grafic ce va fi anunțat ulterior.
  2. Dacă un cadru didactic este încadrat în mai multe unități școlare, adeverința se completează de o singură unitate care menționează vechimea și calificativele obținute în toate unitățile în care acesta este încadrat.

Compartimentul DRU