ADMITERE LICEU 2024-2025 – LEGISLAȚIE
Anexa Nr.1 – CALENDARUL ADMITERII ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL LICEAL pentru anul școlar 2024-2025
Anexa Nr.2
- Calculul mediei de admitere utilizate pentru admiterea în învățământul liceal pentru anul școlar 2024–2025
- Calculul mediei finale de admitere utilizate pentru admiterea în învățământul liceal vocațional, profilurile artistic, sportiv, teologic și militar,pentruanul școlar 2024 – 2025
Anexa Nr.3 – Metodologia de organizare şi desfăşurare şi structura probelor de aptitudini pentru admiterea în liceele vocaționale
Anexa nr.4 – Metodologia de recunoaștere și echivalare a rezultatelor obținute la examene cu recunoaștere internațională/olimpiada de limbă modernă cu proba de verificare a cunoștințelor de limbă modernă, de organizare și desfășurare a probei de verificare a cunoștințelor de limbă modernă pentru admiterea în clasele a IX-a cu predare a unei limbi moderne în regim bilingv și structura acesteia
Anexa Nr.5 – Declarație părinte
Anexă – LISTA privind corespondența specificului olimpiadei naționale cu filiera/profilul/specializarea/domeniul de pregătire profesională la care se face înscrierea
ADMITERE ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL DUAL 2024-2025 – LEGISLAȚIE
- Ordin nr. 6070/31 august 2023 privind organizarea, desfasurarea și calendarul admiterii în învățământul profesional și în învățământul dual pentru anul școlar 2024-2024
- Ordin nr. 5068/31.08.2016 privind aprobarea Metodologiei de organizare și desfășurare a admiterii în învățământul profesional de stat
- Ordin nr. 3556/29.03.2017 privind aprobarea Metodologiei de organizare și desfasurare a admiterii în învățământul dual_pentru _calificări_profesionale de nivel 3
- Ordin nr. 5.443/26.09.2022 pentru modificarea Metodologiei de organizare si desfasurare a admiterii in invatamantul profesional de stat, aprobata prin OMENCS nr. 5.068/2016
- Ordin nr. 5.442/26.09.2022 pentru modificarea Metodologiei-cadru de organizare si desfasurare a admiterii in invatamantul dual pentru calificari profesionale de nivel 3, conform Cadrului national al calificarilor, aprobata prin OMEN nr. 3.556/2017
FIȘE DE ÎNSCRIERE – ADMITERE 2024-2025
- FIŞA DE ÎNSCRIERE ÎN ANUL ŞCOLAR 2024-2025 admitere în clasa a IX-a – învăţământul liceal
- ANEXĂ LA FIŞA DE ÎNSCRIERE ÎN ANUL ŞCOLAR 2024-2025 pentru participarea la probele de aptitudini sau la probele de verificare a cunoştinţelor de limbă modernă sau maternă
- FIŞA DE ÎNSCRIERE ÎN ANUL ŞCOLAR 2024-2025 ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ŞI ÎNVĂŢĂMÂNTUL DUAL
- 4. FIŞA DE ÎNSCRIERE ÎN ANUL ŞCOLAR 2024-2025 în învăţământul profesional şi dual, pe locurile speciale pentru rromi sau pe locurile distincte alocate candidaţilor cu CES în unităţi de învățământ de masă
Fiecare român poartă, încă din copilărie, imaginea voievozilor plini de curaj și de credință: Mircea, Vlad, Ștefan și, mai ales, Mihai Viteazul, Domnul Unirii celei dintâi. Nimic nu i-a împiedicat pe români să-și urmeze visul de a avea o patrie unită, niciun obstacol nu i-a întors din drum, niciun dușman nu a fost lăsat nepedepsit și țara s-a întregit sub sceptrul unui mare rege și a unei unice regine, Ferdinand și Maria! Ziua de 1 Decembrie este ziua simbol a românității și a izbânzii unui vis de veacuri! Este ziua în care, la vederea tricolorului, fiecare român vibrează și conștiința unității de neam reînvie! La mulți ani, România! La mulți ani, români de pretutindeni! 🇹🇩
26-28 iulie 2022 – Înscrierea candidaților care nu au participat la etapa I de admitere sau care au participat, dar nu au fost repartizați/admiși sau au fost admiși, dar nu și-au depus dosarele de înscriere la liceu sau invatamantul profesional, la unitățile de invatamant care au oferta educațională pentru învățământul profesional, pe baza fișei de înscriere in învățământul profesional si dual de stat
Unitățile de invatamant care au oferta educațională pentru învățământul profesional oferă informațiile si îndrumările necesare pentru completarea de către candidați a opțiunilor pentru calificările profesionale din oferta școlii.
PH_Locuri libere învățământ profesional și dual_etapa a II-a