MRU_reactualizarea dosarelor personale, la inspectoratele şcolare, a cadrelor didactice care au primit acordul de principiu privind prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2024-2025, conform prevederilor art. 63 din Metodologie; verificarea dosarelor şi a situațiilor transmise de unitățile de învățământ, de către comisia judeţeană de mobilitate
18 APRILIE 2024- 8.30-15.00
PH_CERERE PRELUNGIRE CIM_ART.63
PROGRAMUL PENTRU VERIFICAREA DOSARELOR _CONTINUITATE IN BAZA ART.63
MACHETA CONTINUITATI_ART 63_2024_PLANIFICARE
NOTĂ- In situația în care un candidat nu poate ajunge, poate delega o altă persoană pentru verificarea și înregistrarea dosarului.
Alte situații legate de prelungirea CIM în baza art.63 vor fi discutate cu inspectorii școlari MRU în intervalul orar 15.00-15,30.
CANDIDAȚII CARE AU PRIMIT ACORD DE PRINCIPIU ÎN BAZA ART.87 VOR INREGISTRA DOSARUL LA ISJ PRAHOVA IN PERIOADA 08 MAI-17 MAI 2024.
COMPARTIMENTUL MRU,
MRU_ETAPĂ PRETRANSFER_SEDINȚĂ DE REPARTIZARE_19 APRILIE 2024 ȘI 22 APRILIE 2024
SEDINȚA DE REPARTIZARE VA AVEA LOC LA ISJ PRAHOVA, SALA MARE, DUPĂ URMĂTORUL PROGRAM:
VINERI, 19 APRILIE 2024
ORELE 8,30-9,00- Schimb de post disciplinele Limba română, istorie
ORELE 09.00-10.00- Matematică, Fizică, Chimie, Biologie
ORELE 10.00-11.00-Istorie, Profesor- consilier, Profesor- logoped, Religie ortodoxă, Psihopedagogie specială, Profesor itinerant, Logopedie
ORELE 11.00-13.00 Educație plastică, Educație muzicală, Educație fizică, Educație tehnologică, Discipline tehnice, Limba română, Limba engleză, Limba franceză
LUNI, 22 APRILIE 2024
ORELE 8,30- Schimb de post – învățători
ORELE 8,30-12.30- INVATATORI
ORELE 13,30-15,00- EDUCATOARE
Comisia de mobilitate,
MRU_ 11 APRILIE 2024_SEDINTA DE REPARTIZARE A POSTURILOR/ CATEDRELOR VACANTE/REZERVATE , IN TIMPUL ANULUI ȘCOLAR 2023-2024,
TRANSMISE DE UNITATILE DE INVATAMANT
SEDINTA DE REPARTIZARE VA AVEA LOC LA SEDIUL ISJ PRAHOVA, STRADA DEMOCRATIEI NR. 35, JOI, 11 APRILIE 2024, ORA 09.00
LISTA POSTURILOR/ CATEDRELOR VACANTE/REZERVATE VA FI POSTATĂ MIERCURI, 10 APRILIE 2024, ORA 16.00.
COMPARTIMETUL MRU,
MRU_ETAPĂ PRETRANSFER_ACORDURI DE PRINCIPIU PENTRU PRETRANSFERUL CONSIMTIT INTRE UNITĂȚILE DE INVATAMANT
CANDIDAȚII PARTICIPANȚI LA ETAPA DE PRETRANSFER CONSITIT INTRE UNITĂȚILE DE INVATAMANT VOR ADUCE ACORDURILE DE PRINCIPIU PRIMITE DE LA UNITĂȚILE DE INVATAMANT, DUPĂ URMĂTORUL PROGRAM:
LUNI, 15 APRILIE 2024
ORELE 13-14- EDUCATOARE
ORELE 14-16.30- INVATATORI
MARTI, 16 APRILIE 2024
ORELE 10.00-11.00-Limba română,Limba engleză,Limba franceză, Matematică,Fizică,Chimie,Biologie
ORELE 11.00-12.00-Istorie, Profesor- consilier, Profesor- logoped, Religie ortodoxă, Psihopedagogie specială, Profesor itinerant, Logopedie
ORELE 12.00-13.00 Educație plastică, Educație muzicală, Educație fizică, Educație tehnologică, Discipline tehnice
Comisia de mobilitate,
LISTA CU PUNCTAJELE CADRELOR DIDACTICE INSCRISE
LA ETAPA DE PRETRANSFER SESIUNEA 2024
MRU_lista_pretransfer_PUNCTAJE_05 aprilie 2024
LISTA CADRELOR DIDACTICE TITULARE INSCRISE PENTRU ETAPA DE PRERANSFER IN ALTE JUDETE
titulari PH inscrisi in alte judete la pretransfer
Compartimentul MRU,
Programarea inspecțiilor la clasă și a probelor practice pentru etapa de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ – 2024
( pentru candidații care solicită pretransfer consimțit între unități pe o altă disciplină decât cea pe care sunt titulari)
MRU_PRETRANSFER_PLANIFICARE LECTII_APRILIE_2024 (1)
COMPARTIMENTUL MRU,
MRU_PROGRAM PLANIFICARE VERIFICARE DOSARE DE CATRE COMPARTIMENTUL MRU_ETAPA PRETRANSFER_2024
PLANIFICARE 01 APRILIE 2024
_ ETAPA PRETRANSFER CONSIMTIT INTRE UNITATI_MARTIE_2024_PROGRAM_01 APRILIE
PLANIFICARE 02 APRILIE 2024
_ ETAPA PRETRANSFER CONSIMTIT INTRE UNITATI_MARTIE_2024_PROGRAM_02 APRILIE
PLANIFICARE 03 APRILIE 2024
_ ETAPA PRETRANSFER CONSIMTIT INTRE UNITATI_MARTIE_2024_PROGRAM_03 APRILIE
COMPARTIMENTUL MRU,
PROCEDURA OPERAŢIONALĂ PRIVIND ACORDAREA AVIZULUI PENTRU OCUPAREA POSTURILOR/CATEDRELOR VACANTE/ REZERVATE
la PROFILUL PEDAGOGIC de la COLEGIUL NAȚIONAL PEDAGOGIC ,,REGINA MARIA”, MUNICPIUL PLOIEȘTI-2024
PO _etape mobilitate_aviz pedagogic_2024
MRU_PROGRAM PLANIFICARE VERIFICARE DOSARE DE CATRE COMPARTIMENTUL MRU_ETAPA PRETRANSFER_2024
PLANIFICARE 26 MARTIE 2024
_ ETAPA PRETRANSFER CONSIMTIT INTRE UNITATI_MARTIE_2024_PROGRAM_26 MARTIE
PLANIFICARE 27 MARTIE 2024
_ ETAPA PRETRANSFER CONSIMTIT INTRE UNITATI_MARTIE_2024_PROGRAM_27 MARTIE
PLANIFICARE 28 MARTIE 2024
_ ETAPA PRETRANSFER CONSIMTIT INTRE UNITATI_MARTIE_2024_PROGRAM_28 MARTIE
PLANIFICARE 29 MARTIE 2024
_ ETAPA PRETRANSFER CONSIMTIT INTRE UNITATI_MARTIE_2024_PROGRAM_29 MARTIE
COMPARTIMENTUL MRU,
MRU_LISTA POSTURILOR/CATEDRELOR VACANTE/ REZERVATE_ETAPA PRETRANSFER CONSIMTIT INTRE UNITĂȚILE DE INVATAMANT_2024_2025, REACTUALIZATA LA DATA DE 25 MARTIE 2024
LISTA CANDIDATILOR CARE AU SOLICITAT MODIFICAREA DURATEI CONTRACTULUI INDIVIDUAL DE MUNCA DIN DURATA DETERMINATA DE UN AN,
IN CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCA PE DURATA DE VIABILITATE A POSTULUI/CATEDREI
VALIDATA IN C.A. AL ISJ PRAHOVA DIN 21.03.2024
MRU_ETAPA PRETRANSFER_CALENDARUL ETAPEI_2024
IN ATENTIA CANDIDAȚILOR CARE PARTICIPA LA ETAPA DE PRETRANSFER CONSIMTIT INTRE UNITĂȚI IN JUDEȚUL PRAHOVA
PENTRU BUNA ORGANIZARE A ACTIVITATII DE PRELUARE A DOSARELOR ( 26 MARTIE-03 APRILIE 2024) , VĂ RUGAM SA VA INREGISTRATI IN LINKUL URMATOR:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSepzaQJ5eQ93J6E7vz5vlGd9Hj6b59vVmAEbRpy6YPcZerrnA/viewform
Pretransferul personalului didactic. Modificarea repartizării cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei
cărora nu li se poate constitui norma didactică de predare completă conform deciziilor de repartizare pe post/catedră:
a) reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete şi incomplete;
b) afișarea la sediile unităţilor de învăţământ a condiţiilor specifice şi a grilelor de evaluare aferente acestora (dacă este cazul) pentru
ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante prin pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ, avizate de inspectoratele şcolare (pentru
unitățile de învăţământ care nu au avut condiții specifice pentru etapa de transfer);
Termen: 25 martie 2024
c) depunerea, la inspectoratele şcolare, a cererilor, însoțite de documentele menţionate în acestea, de către:
(i) cadrele didactice care solicită pretransfer, respectiv pretransfer prin schimb de posturi/catedre în baza consimţământului
scris;
(ii) cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei, cărora nu li se poate constitui norma didactică de
predare completă, conform deciziilor de repartizare pe post/catedră şi solicită modificarea repartizării, respectiv modificarea
repartizării prin schimb de posturi;
d) verificarea dosarelor depuse și avizarea acestora de către comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate;
Perioada: 26 martie-3 aprilie 2024
e) afișarea, pe pagina web a inspectoratului şcolar, a:
(i) listei cu punctajele cadrelor didactice înscrise la etapa de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ, cu precizarea
localităţii de domiciliu şi a unităţilor de învăţământ la care sunt titulare cadrele didactice care au depus cereri;
(ii) listei cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei care au solicitat modificarea repartizării, cu
precizarea următoarelor informaţii: studiile, postul/didactic/catedra pe care sunt angajate, localitatea de domiciliul, rezultatele
obţinute la concursurile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate la care a participat, gradul didactic,
nota/media obţinută la gradul didactic, media de departajare calculată conform anexei nr. 15, media obţinută la examenul de
licenţă/absolvire a studiilor, respectiv media obţinută la examenul de bacalaureat pentru absolvenţii liceelor pedagogice, avizele
şi atestatele dobândite, calificativele obţinute în ultimii 2 ani școlari încheiați și calificativul parțial în anul școlar în curs şi
sancţiunile disciplinare în ultimii 2 ani școlari încheiați sau pe parcursul anului școlar în curs.
Termen: 5 aprilie 2024
f) înregistrarea contestațiilor cadrelor didactice înscrise la etapa de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ la punctajele
acordate;
Perioada: 8-9 aprilie 2024
g) soluționarea contestațiilor la punctajele acordate în consiliul de administrație al inspectoratului școlar, afișarea punctajelor finale pe
pagina web a inspectoratului şcolar;
Termen: 10 aprilie 2024
h) desfășurarea inspecţiilor speciale la clasă/probelor practice/orale de profil, afișarea rezultatelor pe pagina web a inspectoratului
şcolar;
Perioada: 4-11 aprilie 2024
i) depunerea, la unităţile de învăţământ, a cererilor, însoțite de documentele precizate în acestea, de către:
(i) cadrele didactice care solicită pretransfer la unitățile de învățământ care au publicat posturi didactice/catedre vacante pentru
obținerea acordului de principiu pentru pretransfer, precum şi la unităţile de învăţământ la care sunt titulare cadre didacticecare
au depus cereri de pretransfer, pentru obținerea acordului de principiu pentru pretransfer;
(ii) cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei, cărora nu li se poate constitui norma didactică de
predare completă, conform deciziilor de repartizare pe post/catedră şi solicită modificarea repartizării;
Perioada: 5-11 aprilie 2024
j) analiza, în consiliile de administrație ale unităților de învățământ, a solicitărilor depuse de cadrele didactice și comunicarea hotărârii
cadrelor didactice și inspectoratului școlar, cu privire la:
(i) emiterea acordului de principiu pentru pretransfer cadrelor didactice cu precizarea locului stabilit în ierarhie, ca urmare a
aplicării criteriilor de ierarhizare, respectiv neemiterea acordului de principiu pentru pretransfer cadrelor didactice pentru
neîndeplinirea condiţiilor specifice;
(ii) emiterea acordului de principiu pentru modificarea repartizării cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului
didactic/catedrei cu precizarea locului stabilit în ierarhie, ca urmare a aplicării criteriilor de ierarhizare, respectiv neemiterea
acordului de principiu pentru modificarea repartizării cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului pentru
neîndeplinirea condiţiilor specifice;
Termen: 12 aprilie 2024
k) depunerea contestațiilor privind acordurile de principiu emise de unitățile de învățământ, de către personalul didactic care solicită
pretransfer consimțit între unitățile de învățământ, la comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate;
l) depunerea contestațiilor privind acordurile de principiu emise de unitățile de învățământ, de către cadrele didactice angajate pe
durata de viabilitate a postului didactic/catedrei care solicită modificarea repartizării, la consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ;
Perioada: 15-16 aprilie 2024
5
m) soluționarea contestațiilor privind acordurile de principiu emise de unitățile de învățământ;
Perioada: 16-18 aprilie 2024
n) soluționarea în ședință de repartizare, în ordine, a:
(i) cererilor cadrelor didactice titulare, respectiv a cererilor cadrelor didactice debutante prevăzute la art. 24 alin. (4) şi (6) din
Metodologie, rămase cu norma didactică incompletă, pentru completarea normei didactice, conform prevederilor
Metodologiei;
(ii) cererilor cadrelor didactice rămase cu restrângerea de activitate nesoluţionată, prin transfer sau detaşare în interesul
învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată;
(iii)cererilor cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului didactic/catedrei rămase cu norma didactică
incompletă, pentru completarea normei didactice, conform prevederilor Metodologiei;
(iv)cererilor de pretransfer şi prin schimb de posturi;
(v) cererilor privind modificarea repartizării cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului didactic/catedrei şi
prin schimb de posturi;
Zilele: 19 şi 22 aprilie 2024
o) înregistrarea contestațiilor la inspectoratul școlar cu privire la modul de soluționare a cererilor de pretransfer/modificarea repartizării
cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului didactic/catedrei;
Perioada: 22-23 aprilie 2024
p) soluționarea contestațiilor în consiliul de administrație al inspectoratului școlar şi reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor
vacante/rezervate ;
Termen: 24 aprilie 2024
q) emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare, cu respectarea prevederilor art. 5 alin (5) din Metodologie.
Perioada: 25-30 aprilie 2024
SEDINTA DE REPARTIZARE VA AVEA LOC LA SEDIUL ISJ PRAHOVA, STRADA DEMOCRATIEI NR. 35, MIERCURI, 20 MARTIE 2024, ORA 09.30
LISTA POSTURILOR/CATEDRELOR VACANTE/REZERVATE VA FI PUBLICATĂ IN DATA DE 19 MARTIE 2024, ORA 17.30
COMPARTIMENTUL MRU,
MRU_PROGRAM PRELUARE SI VERIFICARE DOSARE MODIFICARE CIM DIN PERIOADA DETERMINATA IN PERIOADA PE VIABILITATEA POSTULUI
MARTI, 19 MARTIE 2024, LA ISJ PRAHOVA, COMPARTIMENTUL MRU, SALA 13, ORELE 9,30-15,30
COMPARTIMENTUL MRU,