Limba și literatura română
Denumirea resursei educaționale | Clasa/
Nivel |
Nume si prenume autor/autori | Unitatea de învățământ | Luna depunerii |
Model subiect titularizare | postliceal | Morar Mihai-Gheorghe | Colegiul Național „Mihai Viteazul” Municipiul Ploiești | August 2024 |
Model subiect bacalaureat. Limba şi literatura română. Varianta 1 | 12 | Morar Mihai-Gheorghe | Colegiul Național „Mihai Viteazul” Municipiul Ploiești | August 2024 |
Model barem bacalaureat. Limba şi literatura română. Varianta 1 | 12 | Morar Mihai-Gheorghe | Colegiul Național „Mihai Viteazul” Municipiul Ploiești | August 2024 |
Model subiect bacalaureat. Limba şi literatura română. Varianta 2 | 12 | Morar Mihai-Gheorghe | Colegiul Național „Mihai Viteazul” Municipiul Ploiești | August 2024 |
Model barem bacalaureat. Limba şi literatura română. Varianta 2 | 12 | Morar Mihai-Gheorghe | Colegiul Național „Mihai Viteazul” Municipiul Ploiești | August 2024 |
ANALIZA STILISTICĂ- REPERE FUNDAMENTALE | 11, 12 | PREDA NICOLETA | Colegiul Naţional Pedagogic „Regina Maria” Municipiul Ploieşti | August 2024 |
GRUPUL NOMINAL- repere ale valorilor stilistice | 7, 8 | PREDA NICOLETA | Colegiul Naţional Pedagogic „Regina Maria” Municipiul Ploieşti | August 2024 |
PERSONAJUL ION- fișă de lucru (consolidare) | 10, 12 | PREDA NICOLETA | Colegiul Naţional Pedagogic „Regina Maria” Municipiul Ploieşti | August 2024 |
ANALIZA STILISTICĂ- REPERE FUNDAMENTALE | 11, 12 | PREDA NICOLETA | Colegiul Naţional Pedagogic „Regina Maria” Municipiul Ploieşti | August 2024 |
VARIANTĂ DEFINITIVAT- SUBIECTE, BAREM, REZOLVARE | PREDA NICOLETA | Colegiul Naţional Pedagogic „Regina Maria” Municipiul Ploieşti | August 2024 | |
TEST-GRILĂ, Fonetică, vocabular, ortografie și punctuație- clasa a VII-a | 7 | PREDA NICOLETA | Colegiul Naţional Pedagogic „Regina Maria” Municipiul Ploieşti | August 2024 |
TEST-GRILĂ, Fonetică, vocabular, ortografie și punctuație- clasa a VIII-a | 8 | PREDA NICOLETA | Colegiul Naţional Pedagogic „Regina Maria” Municipiul Ploieşti | August 2024 |
MOARA CU NOROC (1881), IOAN SLAVICI- Particularitățile textului, subiectul al III-lea, bacalaureat | 10, 12 | PREDA NICOLETA | Colegiul Naţional Pedagogic „Regina Maria” Municipiul Ploieşti | August 2024 |
Test sumativ- clasa a VIII-a | 8 | Cârcioiu Marina | Colegiul Naţional Pedagogic „Regina Maria” Municipiul Ploieşti | August 2024 |
Test sumativ- clasa a VIII-a | 8 | Cârcioiu Marina | Colegiul Naţional Pedagogic „Regina Maria” Municipiul Ploieşti | August 2024 |
Proiect de lecție- clasa a X-a Proza fantastică | 10 | Cârcioiu Marina | Colegiul Naţional Pedagogic „Regina Maria” Municipiul Ploieşti | August 2024 |
Proiect de lecție clasa a VIII-a – Propoziția subordonată completivă directă | 8 | Cârcioiu Marina | Colegiul Naţional Pedagogic „Regina Maria” Municipiul Ploieşti | August 2024 |
Test pronume – clasa a VIII-a | 7, 8 | Cârcioiu Marina | Colegiul National Pedagogic „Regina Maria” Municipiul Ploieşti | August 2024 |
INTERJECȚIA | 7, 8 | Urlețeanu Lorelli-Elena | Colegiul Național „Ion Luca Caragiale” Municipiul Ploieşti | August 2024 |
PRONUMELE PERSONAL- NOȚIUNI TEORETICE | 7, 8 | Urlețeanu Lorelli-Elena | Colegiul Național „Ion Luca Caragiale” Municipiul Ploieşti | August 2024 |
DISTINCȚIA PRONUME/ADJECTIV/ADVERB RELATIV | 7, 8 | Urlețeanu Lorelli-Elena | Colegiul Național „Ion Luca Caragiale” Municipiul Ploieşti | August 2024 |
CONSTRUCȚII ACTIVE. CONSTRUCȚII PASIVE | 7, 8 | Urlețeanu Lorelli-Elena | Colegiul Național „Ion Luca Caragiale” Municipiul Ploieşti | August 2024 |
PRONUMELE REFLEXIV-NOȚIUNI TEORETICE | 7, 8 | Urlețeanu Lorelli-Elena | Colegiul Național „Ion Luca Caragiale” Municipiul Ploieşti | August 2024 |
EXAMENUL NAŢIONAL DE DEFINITIVARE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT- model subiect | gimnazial/
liceal |
POPESCU RUXANDRA | COLEGIUL NAȚIONAL PEDAGOGIC „REGINA MARIA”, PLOIEȘTI | iunie 2020 |
ASPECTE ALE COMICULUI Badicioiu Laurentiu | liceal | Badicioiu Laurentiu | Licel Teoretic Grigore Tocilescu Mizil | iunie 2020 |
Abordarea prozodică a textului poetic din perspectiva înțelegerii mesajului literar | liceal | VISOSCHI MARIA | LICEUL TEHNOLOGIC AGROMONTAN „ROMEO CONSTANTINESCU” VĂLENII DE MUNTE | iunie 2020 |
Structuri discursive-textul descriptiv | 11 | Voicu Elena Loredana | COLEGIUL ECONOMIC VIRGIL MADGEARU, MUNICIPIUL PLOIEȘTI | noiembrie 2017 |
Jocul didactic în procesul instructiv-educativ | Negoiță Anca-Roxana | Scoala Gimnazială Călinești, comuna Florești | noiembrie 2017 |
Limba engleză
Denumirea resursei educationale | Clasa/ Nivel | Nume si prenume autor/ autori | Unitatea de invatamant | Luna depunerii |
Test evaluare inițială clasa a VII-a | 7 | Roșu Maria | Şcoala Gimnazială „Sfântul Vasile „ Municipiul Ploieşti | August 2024 |
Test evaluare inițială clasa a V-a | 5 | Roșu Maria | Şcoala Gimnazială „Sfântul Vasile „ Municipiul Ploieşti | August 2024 |
Test evaluare inițială clasa a VI-a | 6 | Roșu Maria | Şcoala Gimnazială „Sfântul Vasile „ Municipiul Ploieşti | August 2024 |
Test evaluare inițială clasa a VIII-a | 8 | Roșu Maria | Şcoala Gimnazială „Sfântul Vasile „ Municipiul Ploieşti | August 2024 |
Subiect proba scrisă pentru admiterea la clasa a V-a intensiv | primar, 5 | Lungan Cristina | Colegiul Naţional „Alexandru Ioan Cuza” Muncipiul Ploiești | August 2024 |
Practical implementation of critical thinking in EFL classes | 9, 10 | Lungan Cristina | Colegiul Naţional „Alexandru Ioan Cuza” Muncipiul Ploiești | August 2024 |
10th model lesson plan for beginning teachers | postliceal | Morariu Irina | Liceul Tehnologic „1 Mai” Municipiul Ploieşti | August 2024 |
12th grade model performance test | 12 | Morariu Irina | Liceul Tehnologic „1 Mai” Municipiul Ploieşti | August 2024 |
TEACHING STUDENTS HOW TO WRITE A HAIKU | 6, 7, 8, 9 | Pană Vasilica | Colegiul Național „Mihai Viteazul” Municipiul Ploiești | martie 2024 |
„Jeopardy with Adjectives Describing Character” | 5, 6, 7, 8, 9 | Pană Vasilica | Colegiul Național „Mihai Viteazul” Municipiul Ploiești | martie 2024 |
FORTY SHADES OF ‘LOOKING’ | liceal | Libertina Vasilescu | Liceul Tehnologic Energetic „Elie Radu” Ploiești | august 2022 |
Subiect testare bilingv intensiv clasa a IX-a | 8 | Rădulescu Veronica | Liceul Tehnologic Agricol Comuna Bărcăneşti | august 2021 |
Model de subiect pentru testarea în vederea constituirii clasei a V-a intensiv engleză | primar | Costache Cornelia Dorina | Colegiul Național „Ion Luca Caragiale” Municipiul Ploieşti | august 2021 |
Vocabulary game-Discover me! | primar | Teodorescu Elena Irina | Școala Gimnazială „Henri Mathias Berthelot” Municipiul Ploiești | august 2021 |
Writing Short Stories | 6 | Popenţa Laura | Şcoala Gimnazială „George Emil Palade” Municipiul Ploieşti | martie 2021 |
Invatarea prin joc | gimnazial | Raduica Cristiana | Scoala Gimnaziala „G.E.Palade” Ploiesti | august 2020 |
Planificarea- joc al imaginației | gimnazial | Raduica Cristiana | Scoala Gimnaziala „G.E.Palade” Ploiesti | august 2020 |
Plan de lectie _word play | liceal | Vlad Gabriela | Colegiul National” I.L. Caragiale” | august 2020 |
Word Order | 8 | Pinţea Janin | Colegiul Național „Mihai Viteazul” Municipiul Ploiești | decembrie 2020 |
Jobs | 10 | Ştefan Claudia | Colegiul Naţional Pedagogic „Regina Maria” Municipiul Ploieşti | decembrie 2020 |
STUDYING LITERATURE AND THE CRISIS OF COMMUNICATION | liceal | JANIN PINȚEA | COLEGIUL NAȚIONAL „MIHAI VITEAZUL”- PLOIEȘTI | iunie 2020 |
Planificare XI Bilingv Comunicare in lb engleza | liceal | Cristina Lungan | COLEGIUL NAȚIONAL”AL. I. CUZA”, MUNICIPIUL PLOIEȘTI | iunie 2020 |
INVĂȚAREA LIMBII ENGLEZE PRIN INTERMEDIUL TESTELOR CAMBRIDGE YLE, KET ȘI PET | liceal | MARIA ROȘU | ȘCOALA GIMNAZIALĂ „SFÂNTUL VASILE” PLOIEȘTI | mai-iunie 2019 |
Engleza_Model de subiect de titularizare cu barem de corectare si notare, precum si sugestii de elaborare a raspunsurilor | liceal | Tănase Anca | Colegiul „Spiru Haret” Ploieşti | mai-iunie 2019 |
Engleza_Proiect didactic si fise de lucru_clasa a-XI-a _Generation Gap_Problems and Solutions | liceal | Tănase Anca | Colegiul „Spiru Haret” Ploieşti | mai-iunie 2019 |
Lesson Plan-Encounters | gimnazial/liceal | Popenta Laura | Scoala Gimnaziala G.E. Palade Ploiesti | februarie 2018 |
PLANIFICARE XI UPSTREAM ADVANCED | liceal | Arcosi Adriana | Colegiul Național „I.L.Caragiale”, Municipiul Ploiești | ianuarie 2018 |
Proiectare UI-UPSTREAM ADVANCED | liceal | Arcosi Adriana | Colegiul Național „I.L.Caragiale”, Municipiul Ploiești | ianuarie 2018 |
Engleza_EXPLORE TO SOAR-1 | liceal | Constantin Ioana Roxana | Colegiul Național „I.L.Caragiale”, Municipiul Ploiești | ianuarie 2018 |
LESSON PLAN 2017 | liceal | Chiricu Mara | Colegiul Spiru Haret Ploiești | ianuarie 2018 |
Lessons come and Go -plan de lectie | 12 | Mazilu Anca Simona | Colegiul Național Mihai Viteazul, Municipiul Ploiești | noiembrie 2017 |
General rules for class debates | 12 | Vasilescu Libertina | Colegiul Tehnic Elie Radu Ploiesti | noiembrie 2017 |
Limba franceză
Disciplina/aria curriculara/domeniul | Denumirea resursei educationale | Clasa/ Nivel | Nume si prenume autor/autori | Unitatea de invatamant | Luna depunerii |
Limba franceză | Exploitation pédagogique d’un texte littéraire | 9, 10, 11 | Bucur Mihaela Cătălina | Colegiul Național „Ion Luca Caragiale” Municipiul Ploieşti | Ianuarie 2024 |
Limba franceză | Enseigner la grammaire par la poésie | 10 | Borănescu Nicoleta Loredana | Liceul Tehnologic „1 Mai” Municipiul Ploieşti | Ianuarie 2024 |
Limba franceză | Exploitation pédagogique d’un film d’animation | 5, 6, 7, 8, 9, 10 | Ghiță Ioana | Colegiul Național „Mihai Viteazul” Municipiul Ploiești | Ianuarie 2024 |
Limba franceză | Exploitation pédagogique d’un texte littéraire | 9, 10,11 | Bucur Mihaela Cătălina | Colegiul Național „Ion Luca Caragiale” Municipiul Ploieşti | februarie 2023 |
Limba franceză | Fise de lucru_Exploiter un texte dramatique en classe de FLE | 5, 6, 7, 8, 9, 10 | Pescaru Andra-Vera | Colegiul Național „Nichita Stănescu” Municipiul Ploiești | martie 2022 |
Limba franceză | Fise de lucru_Exprimer des émotions en classe de FLE | 8, 9, 10 | Pescaru Andra-Vera | Colegiul Național „Nichita Stănescu” Municipiul Ploiești | martie 2022 |
Limba franceză | Exploitation pédagogique d’une chanson | 8, 9 | Coman Georgiana | Colegiul Național „Ion Luca Caragiale” Municipiul Ploieşti | martie 2021 |
Limba franceză | Geografie francofonă – Proiect de programă CDȘ | 8 | Pahonțu Ana-Maria | Școala Gimnazială Comuna Măgurele | martie 2021 |
Limba franceză | L’interculturel dans l’enseignement d’une langue étrangère | 11, 12 | Brînzea Mihaela | Liceul Teoretic „Brâncoveanu Vodă” Orașul Urlați | martie 2021 |
Limba franceză | Proiect didactic – Les Stéréotypes | 9, 10 | Bondoc Mihaela | Colegiul Național „Ion Luca Caragiale” Municipiul Ploieşti | septembrie 2021 |
Limba franceză | Fișă de lucru – Questionnaire Les Loisirs | 8 | Furtună Iuliana | Şcoala Gimnazială „I.A. Bassarabescu” Municipiul Ploieşti | noiembrie 2020 |
Limba Franceză | Actele de vorbire-Interacțiunea verbală la orele de MIP de la clasele bilingve-limba franceză | liceal | Rădulescu Janeta Carmen | Colegiul Național „Mihai Viteazul”, Municipiul Ploiești | ianuarie 2018 |
Limba Franceză | Proiect didactic- Presa franceză | liceal | Coman Georgiana | Colegiul Național „I.L.Caragiale”, Municipiul Ploiești | ianuarie 2018 |
Limba Franceză | Fișă pedagogică-La publicite et les pronoms | 7 | Nitu Luminița | Școala Gimnazială nr.1 Mizil | decembrie 2017 |
Limba Franceză | Fișă pedagogică – La publicite et la BD | 7 | Nitu Luminița | Școala Gimnazială nr.1 Mizil | decembrie 2017 |
Limba Franceză | La perspective communic’ actionnelle | liceal | Coman Georgiana | Colegiul Național „I.L.Caragiale”, Municipiul Ploiești | decembrie 2017 |